poniedziałek, 7 września 2009

WIG20 (07.09.2009 r.)

Dzisiejsza sesja zakończyła się w byczych nastrojach. WIG20 od swojego ostatniego zamknięcia w piątek (2117 pkt) zamknął się dzisiaj zyskał +3,8% i zamknął się na 2197 pkt. Niestety dla mnie nie jest to dobra wiadomość gdyż obecnie trzymam shorta od 2004 pkt na kontraktach na ten indeks. W podświadomości bałem się takiego obrotu spraw, gdyż zgodnie z moją wcześniejszą analizą z dnia 21.08.2009 r. (tutaj analiza), w której prognozuję ruch WIG20 do 2400 pkt. ostatnie spadki doprowadziły kurs do górnej linii wyrysowanej przeze mnie flagi powodując dobrą sytuację do odbicia się od niej i powrót do dalszych wzrostów. Tym bardziej, że dzisiaj nie było sesji w USA i nie mogły stamtąd napłynąć jakieś złe informacje. Łudziłem się, że może na dzisiejszej sesji odbiją się negatywne skutki zwiększenia deficytu budżetowego i choć trochę zachwieją wzrostami. Nic takiego się jednak nie stało. Dlatego też w dalszym ciągu aktualny jest scenariusz wzrostu indeksu do 2400 pkt. Co nie jest mi w tej chwili po ręce, gdyż jak napomniałem wcześniej stosowany przeze mnie system na kontrakty zajął krótką pozycję i prawdopodobnie ta transakcja zakończy się stratą. No ale póki pozycja otwarta, póty jest nadzieja i tego muszę się trzymać.


Poniżej przedstawiam zaktualizowany wykres dla indeksu WIG20 (proszę kliknąć, żeby powiększyć).


0 komentarze:

Prześlij komentarz