środa, 9 września 2009

Hyperion (9.09.2009 r.)


Wydawać by się mogło, że po dzisiejszym wzroście cen akcji Hyperiora o 10% wchodzenie w tę spółkę jest ryzykowne. Ja często mam takie opory. Moja mentalność przy tak wysokim i nagłym wzroście cen podpowiada mi, że jak tyle wzrosło to już dalej nie pójdzie w górę. To taka bariera psychiczna trudna do przejścia. Dlatego też wolę zajmować pozycję w konsolidacji cenowej i czekać na wybicie. Mam wtedy większy komfort psychiczny. Tutaj niestety spóźniłem się i mam duży dylemat, czy ryzykować wejście bowiem sytuacja jest kusząca. Jak widać na wyrysowanym poniżej wykresie Hyperiona ceny utworzyły formację filiżanki z uszkiem z technicznym celem wzrostu cen do około 10 zł, czyli potencjałem wzrostu jeszcze o prawie 50%. Muszę to dobrze przemyśleć.
Hyperion, 9.09.2009 r., dzienny, 6,69 zł, +10,03%

0 komentarze:

Prześlij komentarz