niedziela, 6 września 2009

Kernel (26.08.2009 r.)

Bardzo lubię obserwować co się dzieje z analizowaną przeze mnie wcześniej spółką. Tutaj przykład Kernela, którego wykres rozrysowałem sobie 26 sierpnia. Na wykresie zauważyłem formację filiżanki z uszkiem, z której nastąpiło wybicie, po którym ceny utworzyły formację flagi. W związku z tym, że wybicie z takiej formacji następuje zazwyczaj zgodnie z kierunkiem trendu – w tym wypadku wzrostowego – zająłem pozycję w momencie konsolidowania się kursu licząc na wybicie w górę. Pewien niepokój budziła u mnie negatywna dywergencja (zaznaczona na poniższym wykresie czerwonymi liniami) pomiędzy wzrostowym kursem, a zniżkującym MACD, którą zlekceważyłem. Stopa umieściłem poniżej dolnego ograniczenia flagi.
Wykres Kernela na dzień 4.09.2009 r. (proszę kliknąć, żeby powiększyć):




Jak widać na powyższym wykresie mój scenariusz nie wypalił i ku mojemu zaskoczeniu, kurs wybił się w odwrotnym kierunku niż to zakładałem aktywując mojego stopa. Na tej transakcji nie zarobiłem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz