poniedziałek, 20 lutego 2012

Nowe spółki w portfelu (CPEnergia, Drągowski, DomDev)


W dniu wczorajszym złożyłem zlecenia oczekujące na zakup kilku spółek (ATM Grupa, CPEnergia, Drągowski, DomDev, Drop). Na spółkach panuje dość silny, ugruntowany trend wzrostowy.

Postanowiłem się przyłączyć do tego trendu w wypadku jego kontynuowania. W tym celu ustawiłem oczekujące zlecenia zakupu akcji, gdy kursy będą wybijać się ponad dotychczasowe lokalne szczyty.

Z ustawionych zleceń, dzisiaj zrealizowały się trzy. Szkoda tylko, że po początkowych wzrostach, pod koniec dnia ceny znalazły się na tych samych poziomach co na rozpoczęciu sesji.

Akcje spółek są kupowane w małych pakietach i z krótkim horyzontem inwestycyjnym na kilka dni. W razie jakichkolwiek oznak słabości będą sprzedawane.

Spółki, które weszły dzisiaj do portfela to (zielona - punkt wejścia, czerwona – stop):

CPEnergia – zakup 0,83 zł, stop 0,79 zł


Dragowski – zakup 0,77 zł, stop 0,72 zł



 Domdev – zakup 42,80, stop 40,65


Przyświecała mi tu idea, że jeśli rynek ustanawia nowe maksima to istnieje duże prawdopodobieństwo tego, że zostaną one przekroczone.

Póki świeże nabytki nie zaczną zarabiać na siebie nie przewiduję nowych zakupów.

Zagrałem też dzisiaj FW20 pod wybicie z kilkudniowej konsolidacji. Złożone były 2 oczekujące zlecenia na longa po wyjściu ponad 2376 pkt, i na shorta po zejściu poniżej 2344.

Zrealizowało się otwarcie długiej pozycji na open po 2389 pkt. Transakcja została zakończona pod koniec dnia na SL = 2376 pkt ze stratą -13 pkt.



Jutro czekam z otwarciem pozycji dla longa na 2405 i dla shorta na 2340.

0 komentarze:

Prześlij komentarz