czwartek, 8 grudnia 2011

Promocja w Android Market


Temat nie związany sensu stricto z finansami, ale wart wzmianki tym bardziej, że sprzyja oszczędnemu wydawaniu pieniędzy. Dotyczy tylko posiadaczy urządzeń z systemem operacyjnym Android.

Właśnie Google chwali się, że od początku istnienia Android Marketu (koniec 2008 roku) użytkownicy urządzeń z ich OS-em pobrali już ponad 10 miliardów aplikacji. Jak wiadomo część tych wartościowych aplikacji i gier jest płatna. Jednak Google postanowił uczcić taką okrągłą liczbę i przygotował dla nas użytkowników (ja też się do nich zaliczam) ciekawą promocję.



 

Przez kolejne 10 dni będzie można kupić 10 wybranych aplikacji i gier w cenie zaledwie 10 centów (0,33 zł przy obecnym kursie). Lista tego, co dostępne jestw promocji, będzie się zmieniać każdego dnia, a promocyjna cena obowiązuje przez dziesięć dni od chwili dodania danej aplikacji do oferty. Dlatego też witrynę będziemy musieć odwiedzać regularnie.

Być może ktoś z  czytelników skorzysta z tej okazji i wybierze coś dla siebie bądź w prezencie świątecznym innej osobie.





1 komentarz:

  1. Kiedyś chyba coś kupowałam w takim sklepie jakąś aplikację ale nie jestem pewna czy to było w tej. Podobało mi się, że mogłam za zakupy zapłacić przelewami online https://www.cashbill.pl/ i to właśnie jest odpowiednie podejście do błyskawicznych płatności.

    OdpowiedzUsuń